Szereg zmian w Magana Flowers

0
385
Magana Flowers

Kenijska firma Magana Flowers ogłosiła szereg zmian na swoje 25. urodziny, opierając się na prężnej przeszłości, zmieniając pozycję na międzynarodowych rynkach kwiatów.

Rebranding, który obejmuje zmianę logo, ponowne skoncentrowanie się na marketingu bezpośrednim i poświęcenie klientom, interesariuszom i ponad 500 zatrudnionym pracownikom, pojawia się, gdy globalne rynki i dynamika w branży wciąż się zmieniają. Jest to podyktowane zmieniającymi się preferencjami klientów, technologią i pogodą.

Dla naszych klientów farma będzie dążyć do zagwarantowania Ci prawdziwego doświadczenia i niezapomnianej radości. Nasz rebranding ma obietnicę odnowienia doskonałości klienta, popartej naszą najlepszą jakością i nowymi odmianami. Wzrośnie ekosystem między gospodarstwem a klientami, z dobrym przepływem komunikacji i ogólnie lepszą obsługą klienta. Będzie to realizacja satysfakcji klienta w zakresie rebrandingu dla lepszej przyszłości biznesu – powiedział Nicholas Ambanya, dyrektor generalny Magana Flowers, który zaprezentował nowe logo.

Farma kwiatów, która została założona przez bystrego biznesmena i byłego ministra gabinetu, dr Maganę Njoroge Mungai, przeszła blisko 25-letnią podróż, kierując się nowatorskimi innowacjami, które napędzają mantrę firmy o tworzeniu najlepszej jakości kwiatów, które spełniają wymagania klientów.

Szczegółowa podróż po kwiatach pozwoliła firmie wyprodukować na zamówienie odmiany kwiatowe, które nadal ekscytują rynki od Bliskiego Wschodu po Europę i Chiny. – Obiecujemy wzmocnić współpracę z naszymi dostawcami, hodowcami, agencjami społecznymi i regulacyjnymi, takimi jak Kenya Flower Council, Kenya Plant Health Inspectorate Service (KEPHIS) i Horticulture Crops Directorate. Jest to punkt kulminacyjny świętowania naszego obracania się wokół biznesu, co oznacza wejście w stabilność. Z niecierpliwością czekamy na wdrożenie naszego strategicznego planu wzmocnienia rynków docelowych, jednocześnie rozwijając i wytwarzając jakość wymaganą przez różne segmenty rynku. Nastąpi celowy wysiłek prowadzony przez wykwalifikowany i utalentowany zespół, którego zadaniem jest zarządzanie całym łańcuchem wartości – dodał Ambanya.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here