Za oceanem kolejna edycja imprezy pod nazwą Amerykański Tydzień Kwiatów. Debra Prinzing, założycielka i dyrektor kreatywna Slow Flowers, ogłosiła szczegóły kampanii.
W ramach amerykańskiego tygodnia kwiatów w 2019 roku i zaprezentowała tegoroczną kolekcję botaniczną, z dziewięcioma kwiatowymi motywami mody, zaprojektowanymi z kultowych amerykańskich roślin.
Od 2015 roku Prinzing organizuje tygodniowe obchody domowych kwiatów, aby podnieść świadomość konsumentów i zjednoczyć amerykańskich hodowców kwiatów z amerykańskim przemysłem kwiatowym. W ubiegłym roku wysiłek ten wygenerował 4,0 mln wyświetleń w mediach społecznościowych na Twitterze i Instagramie, demonstrując siłę obrazów, pomysłów i wartości promujących amerykańskie kwiaty.
– Stworzyłam Amerykański Tydzień Kwiatów w 2015 roku, jako kwiatowe wakacje skupione na społeczności, które zachęcają wszystkich uczestników rynku kwiatów – od producentów kwiatów i cebul do producentów; od projektantów po detalistów; od cięcia entuzjastów ogrodu po artystów – wyjaśnia Prinzing. – To oryginalne, amerykańskie święto kwiatów, które stymuluje zainteresowanie pięknem, sezonowością, lokalnym rolnictwem i zrównoważonym wzornictwem kwiatowym – mówi.
Amerykański Tydzień Kwiatów odbędzie się w dniach 28 czerwca – 4 lipca.