Firmy w Holandii łączą siły, żeby poprawić swoją pozycję

1
374
Royal FloraHolland

Royal FloraHolland pozyskał 50% udziałów firmy Blueroots, dzięki czemu obie marki połączą swoje siły. Wspólne przedsięwzięcie jest postrzegane jako wspólna inwestycja w poprawę międzynarodowej pozycji holenderskiego przemysłu kwiatów.

Uczestniczące firmy handlowe będą połączone, razem z innymi markami, tj. Floriday, FloraMondo i FloraXchange. W ten sposób cała dostawa będzie połączona z systemami ERP za pomocą Blueroots, w wyniku czego firmy będą mogły szybko zbierać i kupować dostawy. – Łączymy siły w cyfrowym rozwoju naszego sektora w wyjątkowy sposób, współpraca ta wykracza poza łącze cyfrowe, model bowiem umożliwia dalszą wymianę danych, co może u każdego zoptymalizować swój własny model biznesowy – mówi Cees van der Meij – przewodniczący rady nadzorczej Blueroots.

Współpraca kluczem do sukcesu

Steven van Schilfgaarde mówi natomiast: – W ten sposób tworzymy cyfrowy ekosystem dla międzynarodowego przemysłu kwiatowego. W ramach tej operacji będzie mogli współpracować z firmami handlowymi i naszymi hodowcami na konkurencyjnej pozycji krajowej oraz międzynarodowej. Współpraca jest kluczem do sukcesu i wszyscy ciężko pracowaliśmy, aby to osiągnąć.

Lepszy przegląd sprzedaży

Możliwości sprzedaży poprzez Floriday będą dalej rosły i będzie lepszy wgląd na to, że sprzedawane są produkty. To unikalna propozycja, którą Blueroots już raz rozpoczął. Wymiana danych za pośrednictwem struktury API będzie wdrożona standardowo przez Floriday. Firmy handlowe uzyskają dzięki temu dostęp do całej oferty kwiatów, roślin oraz nowoczesnego systemu cyfrowego.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here