W 2018 roku grupa Landgard osiągnęła nowy rekordowy wynik z czysto organicznym wzrostem sprzedaży, już piąty rok z rzędu. To znaczenie lepszy rozwój niż średnia rynku.
Mimo ponownej obserwacji bardzo trudnych warunków i spadku rentowności, nastąpiły zmiany na lepsze. Zimne, mokre i mroźne wiosenne dni, a także wielkie upały i długotrwała susza w miesiącach letnich doprowadziły do strat związanych z produkcją, wyższych kosztów produkcji, niższych cen sprzedaży i utraconej sprzedaży w Europie i samych Niemczech.
Spółdzielnia produkcyjna Landgard zwiększyła sprzedaż brutto w 2018 roku, dzięki wzrostowi organicznemu do ponad 1,95 mld euro.
Pozytywny rozwój był wspierany przez oba segmenty biznesowe. Segment kwiatów i roślin rozwijał się pozytywnie w ubiegłym roku, pomimo ekstremalnych wahań pogodowych, ze wzrostem sprzedaży o 2,1%. Rozwój ten wynika ze strategicznej orientacji różnych jednostek biznesowych, towarzyszących ofert usług dla klientów oraz spójnego wdrażania produktu, koncepcji marketingowej i polityki licencyjnej jako elementarnego elementu działań sprzedażowych. Ponadto „Cash & Carry Futures Market Herongen” został ponownie otwarty dla specjalistycznego biznesu detalicznego, który jest ważną częścią segmentu biznesowego kwiatów i roślin.