Panalpina rozszerza sieć w Kolumbii i Ekwadorze

0
379
Panalpina

Jedna z firm kontynuuje rozbudowę swojej sieci produktów łatwo psujących się w Ameryce Południowej. Panalpina rozszerza sieć w Kolumbii i Ekwadorze, poprzez przejęcie CargoMaster i jej spółki zależnej Laseair.

CargoMaster to jedna z największych firm w Ameryce Łacińskiej specjalizująca się w eksporcie ładunków łatwo psujących się, głównie kwiatów do USA. Panalpina przejmie kolumbijską firmę CargoMaster i Laseair w Ekwadorze. Spółki osiągnęły porozumienie w dniu 23 kwietnia.

CargoMaster, wraz ze swoją spółką zależną Laseair, jest jedną z największych firm w Ameryce Łacińskiej specjalizującą się w eksporcie ładunków łatwo psujących się w transporcie lotniczym. Obie firmy z Kolumbii i Ekwadoru eksportują głównie do USA, ale także do Europy i Azji.

Przejęcie sprawi, że staniemy się niekwestionowanym liderem rynku produktów łatwo psujących się w Kolumbii i Ameryce Łacińskiej oraz wzmocnimy naszą pozycję w Ekwadorze. Dodajemy znaczące ilości do naszego i tak już imponującego zasięgu w Ameryce Łacińskiej, co pozwoli nam dalej pogłębiać nasze ugruntowane relacje z liniami lotniczymi i producentami w regionie – wyjaśnia Stefan Karlen z CEO Panalpina. – Kontynuując rozwój branży produktów łatwo psujących się w tej części świata, widzimy również duże możliwości rozwoju dla naszej sieci czarterowej z bramą w Huntsville w stanie Alabama – dodaje.

Wiele lat działania

CargoMaster eksportuje kwiaty i owoce drogą powietrzną. Zostało założone w 1987 roku i obecnie zatrudnia 134 pracowników w Kolumbii (Bogota, Medellin), a poprzez swoją filię 32 osoby w Ekwadorze (Quito).

W ciągu ostatnich 32 lat znaleźliśmy się na szczycie kolumbijskiego rynku frachtu lotniczego i zbudowaliśmy bardzo silną markę w regionie i naszej branży. Jestem bardzo dumny z tych osiągnięć i pracowników, którzy to wszystko umożliwili – mówi Felipe Sanchez, założyciel i dyrektor generalny oraz większościowy udziałowiec CargoMaster. – Idąc razem z Panalpiną ze swoim silnym dziedzictwem w Ameryce Łacińskiej, mamy szansę stać się częścią jeszcze większej historii sukcesu w branży produktów łatwo psujących się – dodaje.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here