Producent oświetlenia notuje zysk

0
signify

Firma Signify – producent oświetlenia szklarniowego, w opublikowanym raporcie notuje systematyczny wzrost. W 2018 roku zysk ze sprzedaży podniósł się o 4,4%.

– Patrząc wstecz, jestem bardzo zadowolony z zaangażowania w tworzenie wartości dla naszych klientów, które widziałem we wszystkich naszych firmach oraz z postępów naszych działań upraszczających i obniżających koszty – komentuje Eric Rondolat, CEO. – W dniu 16 maja 2018 roku zmieniliśmy nazwę z Philips Lighting na Signify, która jest wyrazem naszej strategicznej wizji i celu – dodaje.

Oprócz akcji, które odkupiliśmy od Royal Philips – na koniec roku wynosił on 16,5% i również zwróciliśmy naszym akcjonariuszom 220 milionów euro w ramach naszego programu odkupu akcji. Aby pomóc nam zaspokoić potrzeby szybko rozwijającego się rynku oświetlenia miejskiego w Chinach, nabyliśmy LiteMagic Technologies, którego technologię wykorzystano w największym projekcie oświetlenia architektonicznego w naszej historii, oświetlając nabrzeże, dzielnice historyczne i biznesowe w Szanghaju – informuje Rondolat.

Rozwijają silniki zysku

W 2018 roku zwiększyliśmy nacisk na nasze rozwijające się silniki zysku (tj. LED, profesjonalne i domowe grupy biznesowe), ponieważ stanowią one fundamenty, które budujemy strategicznie i inwestujemy, aby przejść do oświetlenia LED i podłączonego oświetlenia. postanowili opracować nowe i obiecujące platformy wzrostu związane z połączonymi systemami, usługami platformy IoT, ogrodnictwem, energią słoneczną i LiFi – kontynuuje.

Nasza skorygowana marża EBITA poprawiła się, wolne przepływy pieniężne są mocne, a ekscytujące zmiany na naszych platformach wzrostu pokazują, że zmierzamy we właściwym kierunku. Wszystko to miało miejsce w najtrudniejszych warunkach rynkowych, jakie widzieliśmy od kilku lat – zakończył.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here