Rozuri „Roses from Africa” to nowa etykieta dla sektora detalicznego plantatorów róż w Etiopii i Kenii, z którym ściśle współpracuje Dümmen Orange.
11 kwietnia podczas imprezy Meet & Greet Rose w De Kwakel, Dümmen Orange zaprezentowało klientom nową różaną etykietę „róże z Afryki”.
Rozuri „roses from Africa” to nowa kolorowa etykieta afrykańskich róż, inspirowana kontynentem afrykańskim. Nazwa Rozuri wywodzi się od słowa uzuri, które oznacza „piękno” w języku suahili, języka powszechnie używanego w Afryce Wschodniej.
Odmiany Rozuri to średniej wielkości róże kwitnące, które zostały specjalnie wybrane do segmentu supermarketów. Ten szczególny asortyment Dümmen Orange jest nadal stosunkowo mało znany w sprzedaży detalicznej, dlatego będzie aktywnie wprowadzany w nadchodzącym okresie do najważniejszych sieci supermarketów w Anglii i Niemczech. Opracowano specjalny program hodowlany, aby stworzyć wysokiej jakości asortyment detaliczny tej gamy Rozuri. Róże Rozuri zostały dokładnie przetestowane pod kątem dobrego życia w wazonie, zawsze dając doskonałe wyniki. Róże te mogą być dostarczane w długościach łodyg do 60 centymetrów. Ponadto róże te wyróżniają się szeroką gamą kolorów: od białej do wiśniowej, od różowej do czerwonej, ale także żółtej i pomarańczowej, a nawet wariant „dwukolorowy”.
Opowieść o różach Rozuri będzie aktywnie propagowana w nadchodzącym okresie, ponieważ afrykańskie piękności to nie tylko róże, ale także zespoły farm Rozuri w Etiopii i Kenii.