Van Dijk Flora pierwszym eksporterem w Holandii z certyfikatem GGN

0
van dijk flora

Firma Van Dijk Flora została wyróżniona certyfikatem GGN – jako gwarancja wiarygodności polecanych przez nią produktów.

Etykieta GGN szybko stała się ważny i godnym zaufania środkiem zapewniającym identyfikację i cenny wgląd w pochodzenie zakupionych produktów.

Ten pozytywny trend znajduje odzwierciedlenie we współpracy z najnowszym partnerem Van Dijk Flora, który został niedawno ogłoszony na targach ogrodnictwa IPM w Essen w Niemczech. Firma uważa etykietę GGN za najbardziej odpowiedni sposób zapewnienia wiarygodnej identyfikowalności.

Założona w 1972 roku firma Van Dijk Flora jest jednym z wiodących dostawców detalicznych kwiatów i roślin w sieciach supermarketów w Europie. Mając na celu dalsze umocnienie swojej pozycji na rynku europejskim, Van Dijk Flora stała się częścią Dutch Flower Group (DFG) w styczniu 2007 roku. Jako część DFG, Van Dijk Flora jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w tej dziedzinie. – Nasi klienci coraz częściej proszą nas o informacje na temat pochodzenia naszych produktów. Etykieta GGN zapewnia sprzedawcom detalicznym i konsumentom dokładnie te informacje, których szukają, w tym wizerunek plantatora, który poświęca się hodowaniu najlepszych kwiatów i roślin dla naszych klientów. Jesteśmy bardzo szczęśliwi i dumni z tego, że jesteśmy pierwszym holenderskim eksporterem kwiatów i roślin z certyfikatem Chain of Custody. Jesienią 2018 roku zaczęliśmy dostarczać róże z etykietą GGN. Nasz asortyment kwiatów i roślin oznaczonych GGN gwałtownie wzrośnie w najbliższych miesiącach – mówi kierownik ds. zrównoważonego rozwoju – José van der Klauw z Van Dijk Flora.

GGN od 2017 roku

Etykieta GGN została wprowadzona w lipcu 2017 roku i obejmuje kwestie środowiska, bezpieczeństwa produktów i identyfikowalności, a także bezpieczeństwa i higieny pracy. Korzystając z etykiety GGN, konsumenci mają możliwość prześledzenia pochodzenia kwiatów i roślin, które kupili od ich pochodzenia na stronie www.ggn.org, używając numeru GlobalGAP (GGN). Jako centralne narzędzie komunikacji, portal zapewnia również szczegółowe informacje o uczestniczących producentach i ich certyfikowanych metodach produkcji. – Opracowując etykietę i portal konsumencki www.ggn.org , jednym z głównych aspektów, na których skupiliśmy się, było stworzenie bezpośredniego połączenia między producentami a konsumentami – wyjaśnia dyrektor generalny GlobalGAP, dr Kristian Möller. – Dlatego przestrzegaliśmy życzeń konsumentów dotyczących przejrzystości w ciągłym dialogu ze sprzedawcami detalicznymi i producentami i wspólnie opracowaliśmy etykietę GGN. Ważnym aspektem było dostarczenie konsumentom konkretnych informacji o odpowiedzialnej produkcji kwiatów i roślin ozdobnych za pośrednictwem portalu internetowego. Profile gospodarstw na stronie www.ggn.org, wraz z ich dogłębną informacją na temat metod produkcji odpowiednich producentów, służą realizacji tego celu – dodaje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here