Instagram – platforma społecznościowa, która przyda się Twojej kwiaciarni

0
Instagram - platforma społecznościowa, która przyda się Twojej kwiaciarni

Instagram szybko stał się lubianą platformą społecznościową. Ta łatwa w obsłudze aplikacja umożliwia dzielenie się pięknymi zdjęciami i urzekającymi filmami. Zapewnia także nieskończoną ilość inspiracji z całego świata. Instagram może stać się również istotnym narzędziem marketingowym dla Twojej kwiaciarni. Zobacz dlaczego warto stworzyć profil firmowy kwiaciarni w tej aplikacji.

Zdjęcia

Instagram to jedna z „wizualnych” platform mediów społecznościowych. Jest to idealne miejsce do zaprezentowania swojego stylu florystycznego i ciekawych prac. Wielu florystów traktuje profil na Instagramie jako swoją galerię lub portfolio online. A niektórzy uważają go nawet za cyfrowe okno sklepu.Warto jest poświęcić chwilę czasu na zrobieniem dobrego zdjęcia swojego dzieła aby zainteresować potencjalnych klientów do skorzystania z Twoich usług.

Filmy

Podczas gdy oszałamiające obrazy i spójny wygląd odgrywają kluczową rolę na Twoim profilu, w Instagram Stories możesz pokazać swoją pracę „od kulis” i pokazać odrobinę swojej osobowości, a także swój zespół. To idealne miejsce, aby pokazać bardziej nieformalną stronę twojej pracy – czy to poranne wizyty na targu kwiatowym, nowe dostawy kwiatów lub to nad czym właśnie pracujesz. Mówi się, że popularność treści wideo w 2019 będzie nadal rosnąć. Dlatego jeśli nie korzystasz jeszcze z Instagram Stories, wejdź na nie już teraz!

Instagram - platforma społecznościowa, która przyda się Twojej kwiaciarni

Inspiracje

Aplikacja pozwala Ci zobaczyć, co kreują kwiaciarnie nie tylko w naszym kraju, ale też na całym świecie. To miejsce inspirowane przez innych – kwiaciarnie, artystów, stylistów, fotografów, projektantów wnętrz itp. Dzięki instagramowi być może odkryjesz nowe trendy zza granicy, które warto wdrożyć do swojej kwiaciarni.

Społeczność

Działając w pojedynkę, wspaniale jest czuć się częścią szerszej społeczności nie tylko łączącej się z klientami, ale także przyjazną, wspierającą społecznością florystyczną na Instagramie. To wspaniałe miejsce na spotkania i interakcje z podobnie myślącymi ludźmi, od kwiaciarni i hodowców kwiatów po hurtownie kwiatów i targi branżowe.

Instagram - platforma społecznościowa, która przyda się Twojej kwiaciarni



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here